Maria x2

 
Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II 
 

Det är lördag. Det är klassfest i Boden, men jag bestämde mig för att inte gå då jag blivit förkyld tidigare i veckan. Istället har jag hängt med fina Jenny idag! :-) Det resulterade i massor av shopping, shopping, shopping! Och kul var det! Det var längesedan jag kände så efter att ha gått på stan en hel eftermiddag. Jag fick med mig ett par linnen, en sjal, en jacka och så en tygpåse med mig hem. Härliga tider! Hittade ett par skor också som jag höll på att dreggla sönder... Får se om jag unnar mig dem senare.
 
Lägger upp två fina bilder på Maria när jag likaså är i farten. Alla bilder på henne är nu färdigredigerade och klara att skickas till henne, t o m bilderna på hennes hund. Ja, hund. Jag har fotat en hund för första gången på länge! Det var superkul! Hoppas på mer plåtningar med djur fram över :-)
1 kommentar
Severina

Jättefin blogg!! :)

Svar: Tack detsamma! :) Xx
Mariélle T-J