En helt vanlig tisdag

Idag har jag gjort så lite som möjligt, men ändå så mycket - förstår ni? Haha, inte jag heller! Men vad jag vet är att under min powerwalk innan frukost så spelades Veronica Maggios nya låt Sergels Torg konstant i mina öron, vilket var en otroligt härlig känsla! Efter lunch cyklade jag förbi Amanda för att sedan cykla vidare in till stan och växla pengar till resan, samt följa henne under tiden hon köpte lite grejer inför resan. Vi njöt av varsin frappe i Norra Hamn innan det var dags att cykla hem för middag. Men det mest intressanta som väntade mig under kvällen var ju mitt spin/core-pass som jag hade bokat. Jag har inte kört något corepass på hela sommaren, så lite orolig var jag men det gick superbra. Det var en härlig och trött känsla på samma gång! Ska bli skönt att komma hem från resan och fortsätta med träningen på riktigt! Och nu undrar ni säkert om jag har resfeber? Svar JA!
 
P.S - Vad tycker ni om den (lilla) nya designen på bloggen? Det fick bli lite nya typsnitt, färg och så andra bilder i menyerna såklart! Nu fattas bara en header men den får vänta tills jag kommer hem från resan, kanske någon bild från Rhodos får pryda framsidan? 
 
 
Mitt kvällsfika efter träningen, persikabitar!
0 kommentarer