Bad day

 
 
Jag har haft en riktig dålig dag... När jag slog upp mina trötta ögon imorse var den helt okej, men därefter har det bara gått utför... Som för ett stup ungefär. Kan inte minnas när jag egentligen kände mig noll procent stressad, glad och allmänt sprallig senast? Det gör ont bara jag tänker tanken! Sen i julas har stressen krypit närmare och närmare, sömnlösa nätter, ont i huvudet och magen och så har jag tappat en hel del vikt - trots att jag egentligen inte har velat. Vad gör jag?! Det som får mig att må bra nu är framför allt träningen, där kan jag känna att jag kan slappna av för ett tag och bara köra mitt race. Precis som jag vill ha det. Så fort jag lägger mig ner drömmer jag om att få åka iväg, långt bort från det här jobbiga och bara få vara. Få fota massor, leva i nuet och känna mig glad. Just nu känns den känslan så långt borta. Men jag hoppas innerligt att den kommer tillbaka - för gör den inte det så vet jag inte vad jag gör? Jag kanske måste åka iväg och leta den?
 
Jag skulle göra vad som helst för att hitta tillbaka till en bra magkänsla just nu.   
1 kommentar
Frida Oscarsson

Stora Styrke-kramar till Dig <3 <3