Finaste Estelle

 
Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II
 
Det här är Pelles systerdotter Estelle. Hon är tre år och är världens finaste lilla prinsessa!
Det har varit lite dött här på sista tiden, känner jag. Det beror på att jag jobbat, jobbat och ja - JOBBAT. Oavbrutet i princip. Jag har varit allt annat än energisk efter mina jobbdagar. Har stupat i säng med huvudet före ner i kudden, och en av gångerna somnade jag med kläderna på! Igår blev det en kortare dag än väntat, så jag fick i alla fall umgås lite med Pelle, laga och äta en god middag och sedan vara med Jenny för att få tänka på lite annat än bara jobb. För några dagar sedan kom jag och Pelle på att vi skulle försöka åka iväg på en liten mini-semester i början av augusti, för att få komma bort och bara vara tillsammans. Vi tycker jättemycket om Stockholm, båda två, men tyvärr blev det kruxigt med flygavgångarna så vi har bestämt oss för att eventuellt åka ner dit någon längre helg till hösten istället. Nu fick det bli...- Örnsköldsvik! Haha, det kanske inte var speciellt tippat men det var faktiskt min idé från början! Då kan vi köra ner utan problem med bilen och det kommer inte kännas som vi är hur långt bort som helst, vilket är väldigt skönt. Vi har tänkt åka båt ut till Ulvön, bada, kanske eventuellt ta oss an Skuleberget och så se oss omkring lite. Tre nätter blir vi borta och det ska bli otroligt skönt att få komma iväg, bara vi två. Längtar som sjutton!
 
Idag är det lördag, vilket innebär att jag äntligen är ledig tills på måndag! Jag tror det här kommer bli en bra dag, även om jag känner mig smått trött. Ikväll blir det i alla fall att gå ut i stan och äta med Jenny. Ska bli himla trevligt :-) 
0 kommentarer