Instagram 5

Här kommer lite av min senaste instagramuppdatering där det visar sig att jag gjort allt och ingenting:
 
 
När jag och Pelle var i Skellefteå senast så passade vi på att besöka Stadsfesten då den precis börjat - här äter vi grekisk gyros vid älven, awesome!
 
 
En av mina många frukostar i Skellefteå.
 
 
Kusin Malte charmar en efter att ha sovit över hos mamma och pappa! Supergullig. 
 
 
 
Här dricker jag en supergod latte klockan halv nio på morgonen efter ett morgonmöte via jobbet. Perfekt grej att starta dagen på, enligt mig.
 
 
Här sitter jag och solar lite på jobbet i mina ormbyxor. Supersköna, men kanske inte så värst snygga?
 
 
Den första jordgubben som Pelle plockade ur landet, och den fick jag!
 
 
Efter en tråkig och ledsam dag avslutas den vid havet med den finaste 
 
 
En dag besöker jag, mamma, pappa och Pelle Gammelstaden. Vi fikade, shoppade och njöt av solen. Vi avslutade med att äntligen gå in i den medeltida kyrkan (jag var den enda som inte gjort det..) som finns i Luleå!
 
 
Igår morse tog jag mod till mig och bakade kardemumma - och kanelbullar innan jag började jobba.
0 kommentarer