Instagram 4

Ännu en kik på min instagram om  vad jag riktigt har haft för mig på senaste tiden!
 
 
Morsdaghelgen var jag iväg till Skellefteå för jobb, då fick jag se denna sötprick ta ett bad i sin balja - fina Malte!
 
 
Tog en paus i tentaplugget och skådade äppelträdet som stod i blom
 
 
Att dricka kaffe ur en söt, färgglad mugg kan verkligen pigga upp ens vardag!
 
 
Efter att ha skrivit en jobbig och absolut noll efterlängtad mattetenta förtjänade jag och mina kamrater det här, helt klart! En middag på Båten inne i stan med god mat och dryck
 
 
Mina favorittöser - Amanda och Frida 
 
 
I lördags var  jag på Jennys 25-årsfest som avslutades med utgång i stan. Jag hade på mig en supersöt blus, svarta jeans, höga klackar och körde på rött/orange läppstift till det!
 
 
Pelle kör stenhårt med mig angående övningskörningen - och det behövs verkligen då jag har legat på latsidan alldeles för länge och prioriterat annat...
 
 
Igår hade jag en efterlängtat dejt med Amanda i stan. Vi fikade, hon shoppade och sedan avslutade vi kvällen hemma hos henne med en supegod (!!!) middag och sedan gymmet, love it!
 
0 kommentarer