These "wanties" from Monki

 
 
 
 
 
 
Våren börjar närma sig med stormsteg, t o m här uppe i Norrland! Därför är det väldigt trevligt att spana in en massa fräscha vårplagg som visar sig mer och mer inne i butikerna. Som ni säkert redan förstått är Monki en av mina favoritbutiker, älskar deras kläder och tycker det är ett lagomt bra pris också. Varje gång man går in i butiken är det som att komma till en annan värld, på riktigt :-) Hittade tre godbitar som jag mer än gärna skulle bära igår. Jackan totalälskar jag! Undra om jag kanske ska unna mig att köpa den - då eventuellt min mamma ska få ta min gamla vårjacka som är mörkblå. Trivs inte alls bra i den. Skorna har jag redan testat och är supersköna, plus väskan, ett par jeans och så en stickad tröja!
 
Underbart att man är student, då plånkan sätter stopp för en hel del köp...  
2 kommentarer
matilda

snyggt!

Mira

Åh jag älskar affären monki! ;)