My beautiful friend

 
Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II
 
Världens snällaste Amanda ♥
Vaknade upp till solsken och tänkte att den här morgonen får inte fara förbi utan en svettig PW utav mig genomförs, och så fick det bli. Härlig, varm runda som bara ledde till ett enda möte - en man med en söt, liten hund. Blev helt kär! I hunden alltså, hehe ;-) Frukost, solstolen, en tentabok och så en vatenflaska på det har jag hunnit med på min förmiddag, men snart bär det av på STIL för att kötta på ett spinning/core-pass. Härliga tider!
Vi hörs!
2 kommentarer
Camilla Nordstedt

Halloj! Allt bra med dig idag då?
Kram

Y A S M I N E

Re: Hmm, ja. Jag är ändå lite sugen på att sätta upp den i min hall. Jag har ju som en egen lägenhet i min familjs lägenhet :)

Svar: Åh, det var annorlunda - vad härligt att få ha ett eget litet "krypin"! :) Antar att du inrett det fint? Hallen blir nog superbra! :D
Mariélle T-J