SM-Guld!

Vet ni vad, kära läsare?
Just nu är jag otroligt lycklig! Och det beror inte bara på att jag har fått väldigt många unika besökare här på bloggen (hatten av för er - tack så mycket!!), utan det beror självklart på att Skellefteå AIK tog SM-Guld igårkväll! Helt galet, andra året i rad ju! Det spritter i kroppen och man blir så där glad, så glad att man verkligen önskar att man fick vara där på plats på torget och fira tillsammans med nästan hela Skellefteå. Tyvärr går inte det, då det är mitt i veckan, men som tur var kunde jag se en livesängning på SVT-play som slutade alldeles nyss. Trots att jag inte är så jättestolt över att vara från Skellefteå p.g.a andra orsaker, så är jag otroligt stolt över det mäktiga hockeylag som bär upp stadens namn och image. Trots en del motgångar har dem gemensamt gjort det igen, och det finns inget som kan ta ifrån dem detta. 
 
 
Sveriges bästa lag, Skellefteå AIK!
 
 
Och det firar jag med att lägga upp en bild på mig själv från förra helgen, då jag var festfin i min klänning från Monki. Just nu, om man bortser från guldfeber, är jag sjuk och väldigt nere. Jag vill att det helst ska försvinna nu så jag får tillbaka min energi, för den behöver jag mer än någonting annat just nu. 
0 kommentarer