Beroendeframkallning och sne vecka

 
 
 
Mitt nya beroende - bananpannkakor med kvarg och en massa frukt och bär, mums!
Hej alla ni som läser min blogg. 
Jag vill först och främst tacka Er för att ni står ut med min text, mina ordval samt bilder jag väljer att visa och dela med mig såklart, men också för att ni orkar med mig och min upp - och nervända vardag. Tack vare den här bloggen gör att jag, i mina med - och motgångar, får chansen att skriva av mig ordentligt om smärta, hur ledsen jag kan vara ibland, lite om skolan samt hur underbart livet ändå är i många stunder. Ni som läser den, ni gör mig väldigt glad och kommentarerna jag får lite titt som tätt gör mig så lycklig och varm i hela kroppen att jag vill krama varenda en av er!
Tack så mycket, ni är guldvärda
 
Eftersom min vecka har varit sisådär, men samtidigt haft några små solglimtar glittrandes framför mina ögon, tänkte jag skriva upp några punkter som gör mig otroligt lycklig just nu: 
 
♥ Jag har kommit igång ordentligt med träningen nu och det gör att jag blir starkare, piggare och mer fokuserad på allting annat i vardagen
♥ Det har varit vår här i Luleå i veckan, vilket känns härligt på ett sätt då jag har fått använda min fina turkosa kappa
♥ Jag har sån himla tur som har världens finaste vänner - de ställer alltid upp och finns där för mig i alla väder
♥ Framtiden ser ljus ut, trots att den skrämt mig så mycket innan
♥ Snart kommer mina nya Dr.Martens hem till mig, som jag har längtat
♥ Min pojkvän gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen, är så glad att han finns
♥ Imorgon ska jag ha middagsbjudning för första gången i min lilla lya, längtar som sjutton
0 kommentarer