Tillbaka till verkligheten

Igår landade jag i ett kallt, blåsande Luleå efter att ha varit borta i fyra dagar
Skönt med ett break för både Pelle och mig, kände vi. Det är så sällan vi hittar på saker då endast plugg kretsar kring våra stackars huvuden. Summan av kardemumman så var resan fantastisk kul! Vi hann med så mycket på så kort tid, vilken vi båda blev nöjda över. Hittade både det ena och andra som jag gärna ville ta med mig hem till garderoben i Stockholm, men tyvärr så fick det endast bli två otrligt fina klänningar att välja mellan till festen i lördags, smink och smycken. Men det blev nog mycket ändå! Klänningen jag valde att ha på mig var så fantastisk fin, så jag tror den förtjänar ett eget inlägg här på bloggen lite senare. 
Annars då? Skolan rullar på och är lite smått värre än vanligt. "Tyvärr" jobbar jag till helgen också, men jag får helt enkelt försöka tänka positivt. 
 
Nu ska jag fortsätta grädda mina pannkakor, sedan röra mig mot Porsön och bibblo, någon rackare satt ju med ALLA böcker från referenshyllan tidigare idag... Suck!
 
0 kommentarer