Peppiga klyschor

 
 
Så här seriös känner jag mig just nu i denna stund...
..när jag sitter och skriver rapport och allt, hehe. Kan liksom inte vara seriös för en enda sekund.
Efter idag har jag inga mer lektioner på skolan, utan då är det eget arbete och skrivande som gäller, sedan är det sommar! Förhoppningsvis kommer jag bli klar med rapporten väldigt snart då jag kommer ha fullt upp med andra roliga saker som: 
 
✿ Introduktion hos min nya brukare som jag bland annat kommer jobba hos i sommar
 
✿ Studentfotografering, ingen mindre än min kusin ska få posera!
 
✿ Klassfest, så pepp!!
 
✿ Konsert (Vivaldis Gloria ska vi sjunga, åh kissar på mig bara av att skriva ner det...*nervös*)
 
✿ Åka på besök till hemstaden då vi b.la. ska gratta pappsen
 
✿ Koutsläpp, som jag har längtat! Och jag ska ju dessutom få träffa "Norris", hehe.
 
✿ Åka ner till mina fina vänner i Karlstad och vara där nästan en vecka
 
Längtar så....
1 kommentar
Ida

Du kan inte ana hur mycket jag längtar efter den sista punkten!!! :D <3<3<3