Some new makeup

 
Jag är en av de otroligt många tjejer (och även killar ska tilläggas!) här i världen som diggar sminket. Nog för att det inte alltid varit så, då jag började köpa eget kring 17, 18-årsåldern efter att ha varit på min första make-upkurs.
På senare tid har jag fått upp ögonen för det mer, då jag varit med i tre olika sminktävlingar och gärna provar på nya trender så fort jag får tid. Jag kan inte säga att jag gillar och bära upp allting själv, men en och annan gråmulen och kylig kväll kan jag sitta där framför spegeln och testa mig fram med olika färger och penslar.
Här om dagen insåg jag att allt som behövs till basen höll på att ta slut, så det fick införskaffas väldigt snabbt. Ett kompaktpuder - Copenhagen, Cybershadow - Sibiria (älskar dem, då de har lite glitter i sig). Och så köpte jag en CC-fonduation som jag velat pröva länge.
 
Allting är från Make Up-store, förutom All Covers som är kicks egna.  
0 kommentarer