Instagram 10

Det var längesedan jag visade upp några utav mina senaste instagrambilder.
Som ni säkert redan har sett så har många utav dem från Prag redan visats upp, men då tänkte jag visa dem före och efter Pragresan - enjoy!
 
 
När jag blev sjukskriven och inte fick jobba något mer, åkte jag ner till mamma och pappa för att stanna där i några dagar. En dag passade jag och en av mina lillebrorsor på att göra pannkakor till lunch med hemmagjord hjortronsylt.
 
 
Det här var dagen före Pragresan, så var både nervös, glad och lite spänd. Efter att ha packat och gjort allting klart in i den minsta detalj, samt förtidsröstat och handlar lite smågrejer inför resan, gick jag sedan till frissan för att fixa håret. Det blev en snygg page (kort bak och långt fram) samt en kall, blond nyans. Jag trivs!
Dagen efter att vi kommit hem från Prag hade jag och Amanda bestämt att återigen ha en liten fördelsedagsfest för oss, så vi passade på att ha den dagen före våran riktiga. Det blev drinkar i mängder, små söta presenter och en hel del dansande. 
 
 
Helgen efter min födelsedag var det dags för mig och Pelle att åka ner till Skellefteå tillsammans för att träffa min familj. Mycket stod på agendan, allt ifrån 90-årskalas till att fira mig i efterskott också. Men vad vi inte visste var att vi hade fått varsin sittplats-biljett till matchen mot MODO på lördagen! Åh, vad kul det var och vinst blev det dessutom. 
 
 
Mina födelsedagspresenter resulterade lite i pengar, så eftersom min telefon var mer eller mindre trasig, passade jag på att köpa en ny Iphone 5S. Det blev den i space grey, även om jag innerst inne skulle vilja ha en i vit med silver. Men, jag har faktiskt börjat vänja mig vid den!
 
 
Min Pelle! Vilken tur att jag har honom och han mig, nu när höstdepressionen är här och har hembesökt oss båda två med en trötthet som aldrig vill ge med sig. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom. Vi behöver verkligen varandra mer än någonsin just nu när saker och ting börjar hända, på riktgit.
0 kommentarer