New In

 
Här är mina nya örhängen som jag köpte i söndags! Det är märket Snö of Sweden, vilket är en av mina favoriter. Kunde bara inte låta bli att införskaffa dessa, då de passar perfekt att ha på sig till vardags. Jag är inte direkt någon tjej som älskar att bära smycken, speciellt då det kommer till stora halsband, örhängen osv. Tacka vet jag örhängen som sitter fast ordentligt i öronen. 
 
 
Har ju glömt och berätta att en del designändringar har gjorts här på bloggis! Om inte annat så har ni säkert redan märkt av det. Vad tycker ni? Blev det bra? Är i alla fall väldigt nöjd över att mina instagrambilder syns i menyn, mycket bra grej då ni lättare kan hitta mig där också. 
Just nu spinnar jag vidare på en header, då jag inte haft någon sedan... ja två eller tre år sedan sist. Det måste genast bli en ändring på detta!
 
Problemet är att jag bara har lite svårt och bestämma mig hur den ska se ut...
2 kommentarer
sofia

åh så fina örhängen!

Svar: Visst är de! :)
Mariélle T-J

Jolin Berg

Fina :)

Svar: Verkligen! :)
Mariélle T-J