I frisyrtankar

Hej på er gullisar!
Det är en pirrig känsla att skriva det här, men imorgon på förmiddagen kommer jag sitta i frisörstolen. Det är med en skräckblandad förtjusning, men samtidigt skön känsla, och veta att mitt hår äntligen ska få piffas till! Senast det gjordes var ju i januari... Haha.
Efter att ha fått ansöka om examen och hoppat mina 20 glädjeskutt (!!!), tycker jag att jag förtjänar någonting fint. Så därför gick jag till en helt ny salong berättade hur jag skulle vilja ha det. 








Någonting sånt här har jag tänkt mig! Ljust och den där oerhört coola bob-frisyren, kanske också en lugg om det skulle passa mig. Vill ha förändring, men samtidigt inte alltför mycket. Frisören jag ska få gå till verkar hur duktig som helst! 

Vad tycker ni?
1 kommentar
Sandra Leone

Vad kul med ny frisyr och vilka fina inspirationsbilder!