Nya böcker!

 
För någon vecka sedan passade jag på att införskaffa lite skönlitterärt att läsa om kvällarna. Är så himla trött på all kurslitteratur jag tvingat mig igenom i cirka fyra år... Tillslut kände jag att nu får det vara nog! 
Så därför köpte jag dessa, då jag tyvärr inte hittade något intressant på bokrean. 

"Det handlar om dig", som är skriven av Sandra, har jag redan läst ut! En fin och hjärtskärande kärlekshistoria som beskriver hur den första tonårsförälskelsen tar fart och tillslut bara eskalerar med en massa annat runt i kring - ja, som det brukar göra i en tonårings liv. Jag kände igen mig otroligt mycket i vissa bitar ur boken, så jag tycker att den passar att läsas av ungdomar och unga vuxna.

"Egenmäktigt förfarande"
och "Välkommen till den här världen" har jag inte börjat läsa ännu. Men ikväll tänkte jag ta mig an någon av dem. Vi får se vilken det blir!

Har någon av er läst dessa?
0 kommentarer