I söndags


I söndags bjöd jag Pelle på brunch, som ingick i hans födelsedagspresent <3.  
Den här veckan har, hittills, varit otroligt hektisk och jobbig, men fullt kontrollbar. Nästa vecka skriver jag två tentor i kursen jag läser nu. Så det enda jag gör att jag går upp på morgonen, äter frukost, drar till skolan, äter mellanåt, pluggar till 17 och åker hem igen. Ja, så ser det faktiskt ut... Längtar så tills allting är över!
 
De senaste två veckorna har jag haft det extremt jobbigt med pollen. Jag har inte varit allergisk tidigare, utan upptäckte känsligheten för kanske två, tre år sedan? Nu har det liksom bara eskalerat och det känns som att jag är konstant förkyld hela tiden och kan inte äta varken äpplen, päron eller nötter </3.
 
Nu måste jag fortsätta plugga. Hoppas ni har haft en fin helg, hörrni!
0 kommentarer