En egen facebooksida

Äntligen tog jag mig rejält i kragen och skapade mig en egen facebook-sida, för mina bilder. Först tänkte jag att det kunde vara kul att bara lägga upp dem på min egen facebook, men eftersom jag har stora drömmar om att ha ett litet eget fotoföretag någon gång i framtiden, så tänkte jag att någonstans kunde det börja där. På sidan.
Min stora passion inom foto är, som ni säkert redan förstått, porträtt. Men jag kommer att försöka se det här som ett lärande för mig själv, som en utveckling. Jag har alltid drömt om att få lära mig mer om landskapsfotograferingar, och för att inte tala om hur mycket man kan leka med vatten och ljus tillsammans!
 
 
Skulle ni vilja vara med och gilla min sida på facebook-sida? Det skulle verkligen göra min dag till det bästa! 
Ni hittar den här! 
0 kommentarer