I ett kaos av packning


Onsdagkväll och jag har haft fullt upp hittills den här veckan, b.la. med att bli frisk. Som tur är svarar kroppen bra och jag mår mycket bättre! Sedan har jag varit i skolan, varit barnvakt, köpt behövliga grejer inför resa och pussat extra på min pojkvän. Idag åkte han till Väsrerås, och totalt blir vi fem dagar borta från varandra. Det är det längsta sedan vi blev sambos men vi kommer göra så roliga grejer på skilda håll, så vi kommer nog inte hinna längta så mycket! 


Just nu håller jag på och packar. Det blir rena rama kaoset samtidigt som jag försöker hålla det så strukturerat som möjligt. Suck. Men snart är jag klar! Det ska bli så roligt att få åka till Norwich! Tror den delen av England är sjukt underskattad, då de flesta reser till London istället. 


Idag växlade jag också lite pengar när jag var inne i stan. Det som är mest trist är att pundet är så himla högt just nu.. Men ifall jag hittar något riktigt fint, tänker jag minnsan köpa det! 

Nu måste jag fortsätta packa, GAH!
0 kommentarer