Lugg, plugg och fix

 
Idag klippte jag luggen! Eller inte jag, men min frissa gjorde det. Det blev fint tycker jag! Efter frisörbesöket passade jag på att fixa saker inför imorgon, som bomull, skavsårsplåster (viktigt!!) och annat dylikt. Annars har dagen kommit och gått, plus att det har varit svinkallt i princip hela dagen idag! Jag har försökt hänga med i svängarna genom att plugga lite, så jag känner att jag kan vara helt ledig i helgen.
 


Efter middagen var jag och sjöng med kören, vilket var välbehövligt. Jag var dock väldigt skeptisk i början på terminen, då vi har en ny ledare, men nu tycker jag det går bättre och bättre för varje gång! Kul med framsteg! 
Nu har jag precis packat färdigt min resväska, skrivit klart en opponering och tänkte slå mig ner i soffan med en ansiktsmask och titta lite på när P spelar tv-spel. 
 
Imorgon åker jag till Stockholm!! Vi hörs : D
0 kommentarer