Estelle 2

 
Canon EOS 40D + Canon EF 50/1.8 II
 
Den här bilden är en utav mina favoriter på Estelle!
Söndag. Idag har jag bara slappat och deppat, kan man väl säga. Så får det vara ibland. Min fina pojkvän har försökt få mig på bättre humör genom att vara så där supergullig, säga fina saker, bjuda på supergod milkshake och t o m köpa en liten grej som jag "råkade" tittade lite väl länge på. Och ja, han lyckades. Otroligt, va? Jag har världens bästa pojkvän! Blir dock så himla trött på mitt humör just nu... Det går upp och ner hela tiden. Men jag hoppas att det blir en ändring på det snart, för det är ju bara jag som kan fixa det. 
 
Nu ska jag ta en powerwalk i kvällsvärmen. Tjing!
 
1 kommentar
Kajsa

Åh Estelle är så ortoligt gullig!
Vilken söt pojkvän du har ❤

Svar: Men tack så mycket, fina du! :-) Ska absolut hälsa honom det! ;-)
Mariélle T-J