Victoria Secret

 
Mina första VS-produkter är nu inköpta, känner mig otroligt nöjd
När jag varit hem till några av mina kompisar tidigare har jag ibland sett att de äger någon av Victoria Secrets bodymist eller bobdylotion. Jag tänkte inte på att de luktade så gott som de gjorde, så jag testade någon av mina kompisars olika dofter och tyckte att Pure Daydream var den bästa av dem. När jag var till Rhodos så bestämde jag mig för att köpa en flaska att ta med hem från flygplatsen. Jag och Amanda stod inne i taxfreen länge och luktade på i princip alla som fanns där, men tyvärr så kände jag inte för att köpa någon just då trots att jag bar på pengar kvar efter en veckas resa... Nu för någon vecka sedan när jag var på väg till kören så ser jag i en av kosmetikbutikerna att det står en massa VS-flaskor uppradade på ett bord, plus en massa tonårstjejer som stod och dregglade efter dem. När ungefär hela flocken hade gått, bestämde jag mig för att köpa Pure Daydreamdoften samt en bodylotion - det fick bli den med vanilj. De doftar otroligt gott ihop då man precis duschat, smörjer in sig och sprayar på sig lite. Det är ju trots allt en bodymist och inte en parfym, så jag tänker inte glömma bort mina två parfymflaskor som står tätt intill VS-flaskan - nej, nej!
 
/ Nöjd tjej
1 kommentar
jenny

i vilken affär går dom att köpas? jag vill köpa julklappar till mig själv; )

Svar: På Paralelle, eller vad den heter ;) Kostar 120 kr styck!
Mariélle T-J