När jag drömmer mig bort

 
Ibland är jag omöjlig, speciellt när jag drömmer mig bort och inte vaknar upp i verkligheten förrän
Jag är stolt över mig själv! Jag har skrivit klart 16 (!!!) inlämningsuppgifter i kursen vi läst sedan i september - och i måndags var jag helt klar med alla. Igår kollade jag igenom dem en extra gång och nu är de inlämnade för granskning. Det känns otroligt skönt, samtidigt som jag är förvånad över att jag inte kände någon stress under tiden jag skrev dessa. På måndag börjar en ny kurs, det ska bli spännande och intressant. Imorgon inleds min helg med enbart jobb, då jag dessutom ska få resa iväg samtidig och blir borta till på söndag afton. Kommer sakna min fina pojkvän, som jag knappt umgåtts på länge då han skriver tenta idag. Hade varit kul och spendera en helg tillsammans efter allt slit i skolan, men vi får ta igen det då jag kommer hem.
 
När jag vet att jag ska jobba en hel helg, fastän det känns jobbigt och vemodigt ibland, brukar jag tänka på roliga saker som väntar mig:
 
♥ Längtar till julen då jag och Pelle bestämt oss för att fira tillsammans i år, underbara känsla
♥ Just nu ser jag verkligen fram emot att ta körkortet efter årsskiftet, nu när jag kör (ja, nu skryter jag!!!!) fantastiskt bra
♥ Jag hoppas på en fin Nyårsafton då jag fortfarande smider planer 
♥ En av de sista helgerna i januari åker vi ner mot Stockholm för att spendera några dagar där och sedan vidare mot festligheter iEskilstuna
♥ I vår ska jag ta och packa en väska för att bege mig till mina fina vänner i Karlstad och umgås med dem
♥ Vill åka till Prag eller London i vår, hoppas det blir av 
0 kommentarer