Trettionde mars

Igårkväll efter att jag slutat jobba skyndade jag mig hem fortare en kvickt...
Jag visste ju vad som väntade! Eftersom jag och Pelle aldrig fick vår två-årsmiddag som vi önskat, bestämde vi oss för att skjuta upp det till dagen igår. Jag sminkade mig, bytte om till min svarta 60-talsklänning och fixade håret. Pelle var så stilig i skjorta och slips, åh vad han är underbar!
Vi promenerade i kylan, som kommit under dagen, och hamnade i Norra hamn vid teatern. Restaurangen heter Bistro Norrland och var ett himla mysigt ställe blandat med det moderna och lite äldre stuk på inredning. Personalen var trevlig och maten var fantastisk god! Efter den mysiga middagen gick vi på nyöppnade Unik och tog ett glas, pratade och hade det supermysigt. 
 
En kväll vi båda två sent ska glömma. Lyckan är oändlig! 




0 kommentarer