Efter en intensiv vecka...


...tar jag igen mig lite! Det har varit en av de tuffaste veckorna i mitt liv, både fysiskt och psykiskt, vilket känns både i kropp och knopp. Men jag klarade det utan allvarliga konsekvenser och kan nu fokusera framåt. Känner mig så fruktansvärt bra och är väldigt stolt över mig själv över vad jag åstadkommit! 
Just nu sitter jag på Café Unik i stan för en av världens godaste luncher som ni ser på bilder ovan. Pumpasoppa med chili, supergott! Känns lite skumt att sitta själv och äta, när i princip alla runt i kring har sällskap. Men vad passar väl bättre då än att ta upp blocket och anteckna lite för hand? Det funkar. 
Sedan ska jag gå omkring och strosa i butiker samt försöka tänka på annat för en liten stund. Sedan kommer P och hämtar upp mig för en myskväll hemma med god mat och film. 
 
Hoppas ni alla får en supermysig fredag! <3
Det ska jag ha!
0 kommentarer