Friday Friday Friday

Äntligen fredag och nu känner jag verkligen hur min kropp sakta, men säkert, börjar ta helg. 
Det hände jättekonstiga saker imorse... P steg upp före mig (!!), vilket händer väldigt sällan. Jag var så trött att jag började babbla konstant om hur viktigt det är med handhygien vid sådana här tider och att ifall man glömmer att borsta tänderna gör det inget för tändernas del, men för andedräkten. Vem börjar rabbla upp sådant innan en ens klivit upp ur sängen!? Jag hade en pojkvän som skrattade högt och konstant i köket åt detta... Efter att vi ätit frukost ihop och borstat tänderna (haha) och finaste skulle dra iväg till jobbet, kunde vi inte öppna ytterdörren. Hur mycket vi än försökte, gick den inte upp med varken nyckeln, våld eller ryckningar i handtaget! Det kan ju tilläggas att vår dörr är supergammal och skulle egentligen behöva bytas, mest för vår säkerhet. Suck. Vi väckte vår hyresvärd som skulle komma hit med en gång. Efter många om och men och konversationer genom dörren, gick den tillslut upp. Medan vi pratade, höll jag tummarna om att han skulle fixa en ny dörr, men vi kom överens om att han bara kommer byta själva låset till en början. Ja ja, bättre än ingenting, tänkte vi. Det var vår morgon, det. Väldigt skum! 


Så här ser jag ut idag! Ska iväg och ta en fika med Jenny. Längesedan vi pratade och umgicks, så det ska bli kul!
Hoppas ni får en fin fredag! Puss. 
0 kommentarer