MĂ„ ni leva lyckliga i alla era dagar!💜

Jag har tvÄ bÀsta vÀnner, sedan jag var liten. TvÄ som alltid funnits dÀr nÀr en behövt dem, tröstat en nÀr en varit ledsen och skrattat med en nÀr livet leker. SÄ mycket kul vi hittade pÄ nÀr vi var yngre, nÀr vi var ute till sent pÄ natten, gick pÄ barnförbjuden bio (skrÀckfilm!!!), avslutade varje pluggkvÀll med popcorn och film, Äkte EU-bil och lekte vuxna, Ät pommeslÄda med massor av dressing och gick pÄ hockeymatcher och skrek med i hejarklacken. Allting var sÄ enkelt förr, eller hur? Men nÄgonting som gör mig sÄ glad idag Àr att vi alla tre lÀmnade SkellefteÄ och bor numera i LuleÄ. Tove i en by söder om stan, Elin i en by norr om stan och jag sjÀlv mitt i smeten.
Men i lördags gjorde en av oss tre nÄgonting sÄ vackert, modigt och alldeles fantastiskt! NÀmligen att sÀga ja i kyrkan till killen hon vill leva resten av sitt liv med - och det gjorde Elin tillsammans med sin Jesper <3!

 

Efter ceremonin i Österjörns kyrka. SĂ„ himla fina de Ă€r!

 

Adam och Pelle utanför kyrkan. Otroligt stiliga!

 

Min Pelle. SÄ stilig och fin i ny kostym och skor dagen till Àra <3!

 

Medan brudparet minglade runt bland gÀsterna, passade vi pÄ att ta kort pÄ varandra vid logen. HÀr Àr Tove med sin Adam <3!

 

De glada bröllopsgÀsterna! : )
Jag blev sÄ nöjd med besöket hos Isabell i fredags. HÄret blev helt perfekt klippt i en kort page med kalla slingor.

 

Och hÀr stÄr vi. Vi tre tillsammans efter alla dessa Är. TÀnk att en av oss har gift sig! Livet Àr allt bra fint ÀndÄ och jag hoppas att det fortsÀtter vara det med dessa tvÄ vid ens sida <3!

Bröllopet fortsatte med middag, tal sĂ„ng och fortsatt fest med dans, musik och fri bar pĂ„ campingen (som dessutom pĂ„gick till halv fyra!). Det finaste av de finaste bröllopen helt klart. Grattis Ă€nnu en gĂ„ng, Elin och Jesper!💜

0 kommentarer