Mysfredag

I veckan har bloggis fått vara en del, eftersom plugget har tagit över i princip hela min vakna tid. Men idag kände jag för att göra något annat. Skippa träningen. Promenera runt på stan. Bara vara. Först blev det en lunch med Elin på Mat och Prat, där jag tog deras goda cesarsallad. Fint att se henne och att hon kom in till stan på sin lunch : ) 

Försökte göra mig lite fredagsfin!

Efter att Elin tog bussen tillbaka till jobbet, gick jag runt och kikade lite i butikerna. Det är så härligt och se alla vårkollektioner som kommit, samtidigt som det dröjer så länge tills våren verkligen infinner sig här i Luleå. Vårplaggen får helt enkelt vänta ett tag till! P ringde mig och undrade om vi kunde mötas på stan. 


Jag sa att han kunde komma till Unik för att ta en fredagsfika med mig, och det ville han såklart göra<3!  Där satt vi och planerade lite inför kommande veckan, för då kommer P att börja sitt nya jobb. Så vi insåg rätt så snabbt att det här är vår sista lediga fredag tillsammans. 

Därför kommer vi göra det extra mysigt ikväll med en mysig middag, film och tända ljus. Hoppas ni också får en fin fredag! 
Puss. 
0 kommentarer