V.4

Hej på er och glad söndag! Mår ni bra? Nu börjar vecka fyra lida mot sitt slut och imorgon är det dessutom en ny månad att välkomna! Tiden bara springer iväg, på gott och ont. Mest gott, naturligtvis. Men det skadar inte att det skulle kunna gå lite saktare framöver. Så en åtminstone hinner landa i allt en gör?! Jag tänkte visa lite bilder från mobilen om hur min vecka varit:


Den här bilden visar från slutet av vecka tre, på en lördag, då vi var bjudna till Elin och Jesper på middag och spelkväll med öl. Det var så himla fint och jag har aldrig skrattat så där på väldigt länge<3!


Vi har promenerat på isen! En sådan tur vi har att den ligger alldeles intill där vi bor.


En kväll ville jag äta hemmagjord pizza till middag, och så fick det bli. Kändes väldigt italienskt inspirerade, då den b.la. hade parmaskinka, salami, ruccola, färska tomater och mozzarella!


I veckan har jag pluggat en del. Och plugg innebär några koppar kaffe, vilket kändes rätt i Too-Tikki-muggen. 


Och det här var ionsdags, minns jag. Då tog jag sovmorgon (efter två intensiva dagar i skolbänken är en väldig trött..) och ville laga en riktigt mysig frukost. Björnbärssmoothie och avokadosmörgås med ägg satt fint. Förresten, mitt nya ha-begär just nu är grönkål och avokado! Då vet ni. 


Inlägget får avsluta en bild från i fredags, då Pelle och jag gick från affären i vinterdimma. Mysigt och kusligt på en och samma gång. 

Imorgon börjar en tung vecka. Varför vet jag inte, har liksom bara den känslan?Och ja, jag tjatar alldeles för mycket om skolan här! Men det är typ det enda mitt liv kretsar kring just nu. Jag försöker att verkligen njuta av min lediga tid, vara snäll mot mig själv och hitta på skojiga saker. Allt för att muntra up mig själv. Jag trodde inte jag skulle säga det här, men nu längtar jag mer än någonsin på att få vara klar med studierna. På riktigt. 
1 kommentar
Sandra

Så härliga bilder! Hoppas inte veckan blev så tung som du trodde men om den blev det så: ÄR DET JU FREDAG IDAG :D SÅ du tog dig igenom den ändå :)