Att se tillbaka

 
Canon Tamron AF 28-75mm/2,8
Foto: Pelle
 
Jag en vårkväll för några veckor sedan. Försöker vara söt, men det är för ansträngande
Och så har en torsdag paserat. Känns konstigt, med tanke på att man tycker tiden bör gå långsammare än vanligt då det är plugg? Kan det bero på att det känns som att det är sommar nu? Jag har i alla fall haft en bra dag som bestått av läsning, träning och så en sväng till stan på cykeln och tillbaks! Ikväll var vi iväg och handlade lite frukost på ICA - en helt vanlig dag utan några speciella händelser. Jo, jag har bränt mig lite på armarna då jag cyklade till stan, för "ovanlighetens skull... Plus att min cykel Maggan, Maggie den röda, fått punktering, för TREDJE GÅNGEN på cirkus 1 månad (notera detta!!!).
 
Med detta meningslösa inlägg säger jag godnatt! 
1 kommentar
Pouline

sv: tack! xx