Instagram 7

Hoppas ni har haft en underbar måndag!
Jag har varit i skolan och haft min sista examination i den här kursen. Nästa måndag startar en ny, så nu gäller det att ladda upp inför den. På eftermiddagen fikade jag med de bästa tjejerna, då vi hade presentutdening bland annat. Sedan gick två av de hem, så då satt jag och Frida oss ner i bibblo och pluggade. Eller ja - vi pratade mestadels, hehe. Nu gick hon till bussen och jag tänker sitta här ett tag till, sedan åker jag hem och lagar middag. Nu får ni se hur det har sett ut på min instagram den senaste tiden. Vill ni följa mig - sök på Streckgubbe, skulle bli så glad då!
 
 
Här hade jag fått mina nycklar till min nya lägenhet - var jätteglad så jag firade med en kopp kaffe, hehe
 
 
Min kamera plus Pelles "lilla" objektiv bredvid
 
 
Det här var en bild från då jag och Pelle var ut och åt på en av Luleås mysigaste och finaste restauranger - CG´s
 
 
När jag och mina föräldrar var till IKEA i Haparanda passade jag på att gå in på Ittala outlet. Ut därufrån kom jag med bland annat den här fina muggen - Stinky
 
 
Såhär ser jag ut i mina nya glasögon - nu ser jag betydligt bättre än innan
 
 
Vaknade en morgon och det visade sig ha snöat över natten i Luleå
 
'
 
En fredagmorgon gjorde jag amerikanska pannkakor med blåbär till frukost, plus hallonsmoothie och kaffe
 
 
Här har jag visst bakat -  philadelphiafyllda blåbärmuffins, de blev supergoda
 
 
Igår var jag på konsert i en fullsatt domkyrka och lyssnade på Mozarts Requiem av Nya Motettkören, som Pelles pappa är med i. De är fantastikt bra, hade gåshud i princip hela konserten - ett toppenbra avslut på en fartfylld vecka
0 kommentarer