Rut

 
Canon Eos 40D + Canon EF 70-200/4,0L USM
 
Så himla kul det var att få fota alla dessa tjejer som var stylade kring ett Lady Gaga-tema, det bästa jag fotat på länge!
Här har vi Rut. Jag tyckte väldigt mycket om hennes styling och den markanta makeupen i färgen lila - mycket passande bakom masken! Det märktes att hon var van att stå framför kameran, då jag tror att hon modellat och poserat några gånger tidigare. Hon har en självsäker blick som kommer kunna ta henne otroligt långt inom vilken karriär vad hon än väljer.Är otroligt nöjd över bilderna på henne och det tror jag att Amanda också är. Hoppas innerligt att Rut vill bli fotad fler gånger utav mig, det hade varit superkul! 
 
Idag är jag uppe med tuppen och det har sina orsaker - nu först tvättstugan, sedan ett ordentligt frukostintag och en massa annat som ska göras inför middagen. Ciao så länge!
0 kommentarer