Fikadejt!

Tidigare idag tog jag en liten paus från alla måsten och träffade Camilla
När det finns sådant som gör en superstressad, då är det bara skönt att få sätta sig ner på ett fik tillsammans med en fin vän och para om allting mellan himmel och jord. Så gjorde vi idag. Vi bestämde träff på Mat och Prat i stan, där de har så himla goda lattar att jag dör (!!!). Det var första gången på länge som jag tog med mig min kamera på stan, vilket jag tänker fortsätta göra. Ibland glömmer jag bort det väldigt lätt, eftersom den är rätt klumpig och ha med sig men oh så värt det då man kan fånga vissa ögonblick. 
 
 
 
 
Som den här goda latten och cheescaken till exempel, mmm...
 
 
Här har vi Camilla! Det är alltid trevligt och fika med henne, då vi dessutom alltid har någonting kul att prata om. Vi har spånat lite på en fotografering framöver, hoppas verkligen det blir av!
 
 
Det var min onsdag det. Hur var eran?
0 kommentarer