Instagram 9

Mitt liv är lite upp och ner just nu, kan man säga. Ovanligt? Eh, nä! Men jag tar det som en klackspark som vanligt. Tills dess att jag fått ordning på det hela och försöker lägga pusselbitarna på plats, tänkte jag att ni skulle få ta del av vad som hänt på min instagram den senaste tiden. Ni som gärna skulle vilja följa mig så är det bara att söka på "streckgubbe", så dyker lilla jag upp!
 
 
Piggade upp tillvaron och tog en fika tillsammans med världens snyggaste kille innan det bar iväg på jobb
 
 
Har varit på basket för allra första gången någonsin - sjukt kul! Northland (Luleå) spöade ett Skåne-lag
 
 
Blev ordentligt sjuk, såklart, och pluggade samtidigt som en kopp te fick pigga upp
 
 
Men tillslut blev jag frisk och firade med att träna för allra första gången på länge! Efteråt blev det bananpannkakspremiär, supergött
 
 
Det började bli dags för semlor, men eftersom jag hade så mycket plugg och inte hade tid att baka kom jag på att jag och Pelle hade en massa "semelbullar" liggandes i frysen från förra året. Då var det bara mandelmassan, grädden och lite floursocker som saknade, voilá!
 
 
Och så var nästan mars här. Det blev en fredag och det var en deppig sådan för både mig och Pelle. Men så kom lördagen och jag bestämde mig, tidigt på morgonen, för att packa in oss i bilen för att brumma ner till Skellefteå - och det gjorde vi
 
 
Den senaste muggen - muminpappan! I like him
 
 
Nervös som jag var beslöt jag mig för att bli ljusare i håret hos frissan. Det blev en snyggare page också
 
 
Jag har varit hemma rätt mycket, då jag inte orkat eller velat åka till skolan för att plugga. Hemma känns bäst just nu, och så får det bli för ett tag
 
 
Idag kom Amanda hit för plugg, kaffe och lite prat - supermys! Därefter drack vi en smoothie och förberedde oss mentalt för ett konditionspass på gymmet, som gick gallant, phu
 
Puss och kram.
0 kommentarer