Fredagsmysigt

 
Igår var det en så himla bra dag. Jag blev några kilo lättare från axlarna i torsdags, då jag kunde pusta ut efter att ha skickat in en uppgift som fått mig att må dåligt i princip hela den här veckan. Fram tills nu då. Det var en härlig känsla att äntligen ha fått det överstökat! Så idag firade jag det med att träna och veckohandla (höhö), som en gör ibland för jämnan. Men det riktiga firandet blev när vi hade middagen klar, för då korkade vi upp en flaska och skålade bara för att jag är ett steg närmare examen nu. Sedan tittade vi På spåret (heja Jesper och Elisabeth!) och därefter poppade vi popcorn och började se tredje säsongen av Bron (alltså, vi har strecksett säsong ett och två!!!) som är en så himla bra serie. Det var vår fredag, det<3!
 
Nu sitter jag och väntar på P, som håller på att göra sig i ordning, för vi ska nämligen på middag. Han till sin pappa och jag till Elin. Hon bjuder på tacos och vin ikväll, vilket ska bli supermysigt! Så här sitter jag, lördagsfin, och väntar på att få åka iväg snart. 
Puss och kram från mig! 
1 kommentar
mormor

Åh så mysigt och finglasen med vin i

Svar: Självklart, mormor! <3
Mariélle