Hej december!

 
Äntligen är den mysigaste månaden här! December, som jag har längtat! Visserligen är det en väldigt mörk månad, om en bor i norra Norrland som mig, men jag tycker det väger upp med allting som har med julen att göra. Alla stjärnor som glimmar, ljusslingor och levande ljus, julmusik, doft av glögg och celmentiner, julklappskök och lussebullsbak. Jag tror att vi kan leva med mörkret om julkänslan finns nära.
 
 
Den här veckan har bloggen legat åt sidan, då jag har haft mycket att göra i skolan. Men nu känner jag mig relativt klar med den tunga uppgiften, som jag suttit med sedan tidig morgon till sen kväll ända sedan i söndags, så jag kommer alldeles strax att skicka in den till min examinatior. Nu känner jag att jag kan ta lite helg i alla fall, men tyvärr har jag lite och läsa till måndagens och tisdagens träffar på skolan till veckan.
 
Mitt i all denna skolstress har jag totalt glömt bort att kika på året julkalender... Måste ta och göra det. Tycker ni om den? Berätta gärna<3! Nu ska jag fortsätta dricka mitt pepparkakste och lyssna på podcasts. 
0 kommentarer