Min önskelista 2015

Efter att inte ha uppdaterat min önskelista i Pinterest huur länge som helst, kände jag att det var dags att göra det. Jag skulle inte vilja påstå att jag egentligen önskar mig någonting (förutom fred på jorden och en magisterexamen). Men nu är det är några i min närhet som undrar och därför kände jag för att uppdatera den. Vi tar en titt: 
 
 
- Produkter från Lush känns som någonting kul att få! Allt ifrån badbomber till dushtvålar eller kanske en shampookaka
- Bomullspyjamas från Twilfit
- En klocka från Daniel Wellington, i den minsta urets storlek med guldkant och i konjaksläder
- Vitt påslakanset från Hemtex

 
- Ljusstakar "Nappula" från Ittala, helst i vitt
- Champagneglas från Ittala
- Taklampa i pastellgrönt från Ellos
- Tekoppar från Marimekko
- Parfym från Clean "Warm cotton", finns på Kicks
 
 
- Affisch från Vee Speers, nr.21
- Handväska från Marimekko
- Vinyspelare
 
Det var en salig blandning och i vanlig ordning brukar det se ut så här när jag får önska mig. Allt ifrån inredning till hemmet, till skönhetsprodukter. Jag brukar oftast se till att köpa någonting av det jag verkligen skulle vilja ha ifall möjligheten finns, men så här i juletider brukar jag sätta ett köpstopp just för att det finns de som vill köpa en och annan julklapp till mig. Ju äldre jag blivit, desto mer överskattat tycker jag att det är med presenter, men i min och Pelles familj har vi kommit överens om att fortfarande ge varandra en julklapp var. 
 
Då får det bli så, för ett tag i alla fall! : )
0 kommentarer