Nya glasögon!

 
Nu har jag äntligen fått mina glasögon, som jag längtat så mycket efter! De gamla gav mig alldeles för mycket huvudvärk och var för ansträngande för ögonen, då det visade sig att jag fått sämre syn. Men nu ser jag mycket bättre, och det är väl inte fy skam. Speciellt när en håller på att övningsköra och inte vill ställa till med problem i trafiken : )
 
 
Så här ser de ut på! De är av märket Diesel och är mycket rundare än de förra, samt skiftar i olika bruna nyanser. Jag saknar inte alls de gamla, så med dessa trivs jag redan med! Annars, så har jag inte gjort så mycket annat idag än pluggat och tidigare ikväll var jag på körövning. Vi sjunger för sista gången i år i fjärde advent, så det längtar jag till. Det är någonting speciellt med att sjunga i jul, tycker ni inte?
 
Innan jag stänger ner för ikväll, tänkte jag bara berätta att det faktiskt snöar PÅ RIKTIGT i Luleå just nu. Och mycket, dessutom! Som vi har längtat, eller hur?! Nu hoppas jag innerligt att den stannar ända fram till mars/april någongång. Vi hörs snart igen! Puss. 
0 kommentarer