Med din kärlek klarar jag allt!

Den nionde juli var en dag som gjorde att mitt hjärta voltade av glädje! 
Det var den dagen som jag fick reda på att jag kommit in på magisterprogrammet i Luleå i höst. Jag är bland de tio personer som kommit in och för mig känns det som att världens högsta vinst är vunnen! På grund av osäkerhet och dålig självkänsla, trodde jag inte att jag skulle vara en av dem. Därför är jag otroligt tacksam och lycklig just nu, men framför allt glad över allt stöd jag fått på vägen hit. 


Av min mamma och pappa, som alltid funnits där och som alltid sagt att jag bara kan göra mitt bästa inom studierna. Även om de inte riktigt haft sådan stor förståelse i allting jag gjort på universitetet, så har de alltid, alltid stöttat mig. 


Mina fina vänner Frida och Jessica, som vet hur det känns att kämpa sig fram till målet. Som dessutom orkat med mig och mina bekymmer, men ändå peppat och visat att de alltid finns där när man behöver dem.
Den sista personen som visat allt sitt stöd varje dag i snart fyra år, är min bättre hälft, själsfrände och bästa vän Per-Erik. Han är den som sagt att jag kommer kunna klara allt, bara jag vill. Som alltid ser mig som den kämpe jag är, och oavsett resultat, ger mig mer kraft till att kunna ta mig vidare. Han som åkt på motgångar sina studier, men ändå lagt ner tid och energi till att stötta mig. Det kallar jag för äkta kärlek!

Vilken himla tur jag har när jag tänker efter. Tack för att ni finns i mitt liv! <3 
0 kommentarer