Ja, visst gör det ont när knoppar brister?

Idag, vid två-tiden, klev jag av bussen i ett blött och sommardoftande Luleå. En liten röd bil stod en bit bort med motorn igång, och i den satt han och väntade. Vad jag saknat honom, efter bara fyra dagar ifrån varandra! Jag har haft det väldigt bra hos mamma och pappa dessa dagar. Jag har hunnit med lite allt möjligt samtidigt som jag fått ladda batterierna. 


Jag har tagit långa morgonpromenader i mina gamla hemtrakter. Det känns skönt att vistas i dem ibland, samtidigt som det också kan vara jobbigt. 


Jag har shoppat second hand tillsammans med mamma! Hittade riktigt fina grejer, som jag tänkte visa er i ett senare inlägg. 


Sedan har min farfar fyllt år, så vi var bjudna på middag hos honom och farmor. Vi pratade gamla minnen, åt och fikade och tittade i fotoalbum då pappa var liten. Sedan visade farfar en stringhylla som jag och Pelle ska få av dem! Blev så himla glad! <3 


Jag har också hunnit med att arbeta ett pass på mitt gamla jobb, hälsat på min gammelmormor och gammelmorfar, planterat blommor med mamma och tittat på resor. 

Ikväll ska jag pussa och krama P så mycket jag bara kan! 
Vad ska ni hitta på?
0 kommentarer