Trött och två hårinpackningar på en fredag

Den här veckan har varit riktigt tuff för mig, speciellt inom skolan och allt vad det innebär. Men nu har jag bockat av massor som ska förberedas och redan hunnit göras, så jag kan äntligen känna mig lite fri den här helgen. Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Då blir det mat och bowling tillsammans med Elin, Jesper, Tove och Adam. Längtar!!

 
För någon dag sedan köpte jag bland annat den här inpackningen från Lush. Den luktar jättegott, som en blandning mellan kanel, banan och mjuk pepparkaka (dvs massor av kanel!!). Fungerar jättebra till mitt hår, från rot till topp, och ger en massa återfuktning och glans. Dessutom känns det riktigt perfekt nu när vi går mot torrare tider. 
 
 
Sedan fick den här också följa med mig hem. Eftersom min röda ton i håret har börjat träda fram igen, ska jag hädanefter försöka kompensera det med den här inpackningen med färgpigment minst en gång i veckan. Vi får se hur det går... Tycker att det är drygt att först blöta håret och tvätta igenom det med shampoo, för att sedan ha i inpackningen ovan i 5 minuter och att efter det få använda balsam. Därför är det så bra med hårinpackningarna från Lush, då man sätter i dem i torrt hår i cirka 20 minuter. Det är betydligt bättre för håret, ett tips!

Nu ska jag fortsätta lyssna på podcasts medan P fixar middagen till mig som är lite hängig... Vilken tur jag har, va? Glad fredag till er!<3
0 kommentarer