Födelsedagspresenten till mig själv

 
På min födelsedag, som är för ett väldigt bra tag sedan, fick jag ett presentkort på Åhléns som jag kunde köpa någonting fint till mig själv. Eftersom Åhléns innehåller i princip allt från heminredning till smink och kläder, hade jag mycket svårt att välja vad jag skulle köpa för mitt presentkort. Det stod mellan en blus från Wera och väskan i läder ovan. Tillslut, efter mycket om och men, fick det bli väskan. Jag är en sån som inte föredrar handväskor och liknande, men använder mer än gärna ryggsäckar, portföljer och större väskor. 


Den här väskmodellen verkade perfekt för en dag på stan, till skolan eller en kortare resa för den delen (den är otroligt djup!!!).Det absolut största plusset är att den har långa handtag så att den sitter skönt på axeln, ifall en vill ha den där. Jag är otroligt nöjd med mitt val och hoppas att den kommer till stor användning!
 
Vad tycker ni om min nya väska?   
0 kommentarer