Ny design och nya skor!

För ett par dagar sedan fick jag tummen ur och fixade en ny design här på bloggis. Nu är den äntligen färdig och jag känner mig mer än nöjd! Enkel, men ändå rätt fin. Jag hoppas att det här kan ge mig lite mer motivation till att vilja blogga mer än vad jag gjort tidigare, vilket det delvis har börjat göra. Jackpott! Och idag är det ju lördag! 

För en liten stund sedan åkte Pelle iväg med en kompis till Skellefteå, och de kommer att stanna över till imorgon. Jag fick förfrågan att följa med men kände att jag skulle spendera några dagar där nästa vecka, så jag kände hellre för att ha en hel lördag för mig själv här hemma istället. Just nu håller jag på att göra mig i ordning för att strax ta en promenad genom stan och försöka att hitta en ansiktskräm. Det lär bli svårt, men jag hoppas innerligt på att jag får med mig någon kräm hem.
 
 
Jag tänkte spatsera omrking i mina nya pjucks, nämligen dessa ovan. Ett par från Vagabond, som jag redan börjar bli kär i! De är otroligt sköna men har redan börjat ge mig skavsår, så går ingenstans utan skavsårsplåster. Skorna kommer passa perfekt till kjolar, klänningar och inte minst mina utsvängda 70-talsbraxor! Puss och ha en fin lördag!

Vad tycker ni om designen? Ifall ni har svårt att se, så är mitt tips att klicka på f5, eller pröva någon annan webbläsare. Och gillar ni skorna? Det gör jag, hehe!
0 kommentarer