Sista september

Det har varit tyst här ett tag. Anledningen till det har jag faktiskt inget bra svar på. Kanske beror det på att jag haft så mycket i skolan och att allting jag gör blir bara fel, typ? Nåja, jag försöker rycka upp mig så gott det går. 


Här ser ni resultatet av min nya frisyr! Älskar verkligen längden och luggen, men färgen går att diskutera. Jag sa mörkblont med varma toner för att framhäva min, vanligtvis, röda nyans lite mer. Vad ska en göra nu, är ju frågan? Jag ska försöka vänja mig, då det trots allt bara är hår. Det har varit lite sura miner efter besöket hos frisören, men känner att jag inte orkar gå tillbaka och be om någon typ av upprättelse. Jag får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen, nämligen att försöka trivas i färgen. 

Än så länge går det bra.
2 kommentarer
Isabelle Johansson

Så fin du är!

Svar: Åh, tack snälla!
Kramar!
Mariélle T-J

Cassandra

Blir så ibland att man inte bloggar på ett tag :)

Svar: Ja, precis! Hållas med :)
Mariélle T-J