Några fyrkanter från en fest

I lördags firade jag min 25-årsdag, lite i efterskott, tillsammans med Elin och Tove. Tove fyllde 26 i söndags, så vi tyckte att det passade perfekt att fira ihop! Här är några bilder från mobilen:


Vi träffades hos Tove för tacomiddag och förfest.
 

Efteråt skålade vi i bubbel, kollade på Youtube-klipp och pratade om allting mellan himmel och jord.


Vid halv tio-tiden kom en taxi och plockade upp oss, för vi skulle nämligen bowla på Oleray's! 


Elin och jag! <3


Vi hade bestämt att vi skulle dricka strawberry daquires under bowlingen. Tydligen var det happy hour, så vi fick sex stycken, men betalade för tre. Hur bra var inte det?! 


Tove var en riktig fena på bowling, men det var sämre för Elin och mig... Elin hann precis om mig och jag fick nöja mig med en tredjeplats. Sjukt kul var det i alla fall! 

Efter bowlingen och drinkarna bestämde vi oss för att gå vidare. Vi hamnade på en mellanfest hemma hos en tjej som heter Linnea och sedan blev det dans på en av nattklubbarna. En fin kväll/natt med världens bästa tjejer! <3 
0 kommentarer