Nya tider, ny frisyr?

Efter många om och men, har jag äntligen bestämt mig för att gå och få håret fixat! Första tiden bokade jag egentligen i början på augusti, men eftersom jag inte kunde bestämma mig och att det dessutom tog emot lite så avbokade jag besöket. Varför blir det alltid så?! Det hjälper ju inte precis. Pelle märker av direkt när jag har de så kallade "orkar-inte-ta-tag-i-mitt-hår-dagarna" och sätter upp håret i en knut mitt på huvudet tillsammans med en massa klämmor. Det har varit så i tre veckor nu. "Kan du inte ha håret utsläppt snart så jag får dra fingrarna genom det?". Ååh... <3 

 

Men imorgon, då är det dags. Nu finns det ingen återvändo till att avboka, vilket är bra! Jag ser fram emot mitt frisörbesök, samtidigt som jag känner en stor nervositet. Men det ska nog gå bra! Jag har funderat fram och tillbaka kring hur jag vill att de ska göra med 
mitt hår. Den ena visar på en bobfrisyr med lugg och en annan visar utan (som jag haft i över två års tid). Sedan fick jag en snilleblixt här om dagen om bli korthårig! Det vore verkligen något, för jag gillar inte riktigt långt hår. Vi får se om jag är modig och vågar. Kanske inte, men vi får se. Angående färg är jag som ett stoort frågetecken... Så jag hoppas att hon som ska ta an sig mitt hår, har en riktigt bra idé.

Bilderna hittar ni från min Pinterestsida!
0 kommentarer