Tre gånger femton

 
 
3 saker jag ser fram emot
→ Of monsters and men´s spelning i Stockholm!
→ mitt frisörbesök imorgon
→ julen
 
3 saker jag fasar för
→ november, då det är en superjobbig månad enligt mig
→ omformatera min gamla dator i väntan på att köpa en ny
→ perioden när det är mörkt när man åker till skolan och lika mörkt när man åker hem igen
 
3 saker jag gillar
→ att äta musslor
→ bra spellistor
→ stora halsdukar
 
3 saker jag inte gillar
→ att frysa
→ dagens hets kring kroppsideal
→ spöregn
 
3 saker jag vill
→ boka en resa
→ få gå på lägenhetsvisning
→ fortsätta utvecklas
 
3 saker jag borde
→ ta körkort, nu
→ diska undan direkt efter middagen
→ fortsätta skriva på hemtentan
 
3 saker jag kan
→ knäcka mina knän alldeles för högt
→ läsa noter
→ laga supergod risotto
 
3 saker jag inte kan
→ locka håret
→ göra chin-ups
→ öppna en flasköl med munnen (egentligen inget jag strävar efter att kunna heller..)
 
3 saker jag har på hjärnan
→ tentafrågor
→ tider inför viktiga saker
→ en massa bra höstmusik
 
3 saker jag pratar om ofta
→ skolan
→ musik
→ vädret
 
3 saker jag önskar mig
→ en väska från Palmgrens
→ en alldeles egen lägenhet
→ att få vara frisk hela året ut
 
3 saker jag blir lugn av
→ spellistor på lägsta volym
→ någon som sover nära
→ att göra-listor
 
3 saker jag blir stressad av
→ folk som går långsamt på stan
→ missade samtal på mobilen
→ snabba, och kanske jobbiga, beslut
 
3 saker jag ska göra i veckan
→ gå på hockey
→ träna spinning
→ ut och äta middag med P<3
 
3 saker jag gjort det senaste
→ börjat följa Paradise Hotel
→ varit till mamma och pappa
→ läst ut "Alltings början", så himla bra 

Lista från HejRegina och bilderna är från min Pinterestsida!
0 kommentarer