Bara en inblick i livet

Och så var ännu en helg förbi
Hela den här veckan har varit som ett enda töcken, som att jag levt i en dimma och inte kan ta mig ur den. Jag har fastnat i skrivningen, viktiga personer som skulle ringa mig har fortfarande inte ringt, min migrän har kommit tillbaka och är värre än någonsin, plus att jag har tappat koncentrationen vilket resulterar i att allting som jag gör blir inte bra. Sedan borde jag köpa nya skor, men det finns inga som jag vill ha, eller rättare sagt inga som passar och som känns fina till just mig. Ja, ni hör ju. Jag befinner mig i någon sorts svacka och som det verkar så ska jag vara kvar här ett tag tills det passar att komma tillbaka i spåret igen. Förhoppningsvis blir starten på den kommande veckan lite bättre, för så här vill jag helst inte känna på heltid.
 
 
En sak som gör mig lite gladare är min fina tröja, ah tycker så mycket om färgerna. Den köptes förra våren i Stockholm på H&M trend och har knappt använts. Skäms på mig, ja. Men den måste jag ha råkat glömma på något konstigt sätt, för här om dagen när P och jag städade ur vår garderob (vi har skänkt kläder till bättre behövande!) hittade jag den längst inne bland två tjocktröjor. Vilken tur, för jag trodde att den bara hade försvunnit. Så nu ska den verkligen börja användas, särskilt till mina klarblåa 70-talsjeans med pressveck som dessutom köptes samtidigt på samma ställe. 
 
Kärlek i massor, från en trött Mariélle
0 kommentarer