De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag...
 
 
☂ Jag har bokat flyg + tåg till Göteborg i början på juni. Då ska jag (äntligen!!) få träffa min favoritperson Ida<3! Vi ska nämligen gå ihop på Håkan-konserten på söndagen, men förutom det så hoppas jag hon vill visa mig en del av staden hon bor i, kanske gå på Liseberg och på en och annan shopping - och uterunda. Är så pepp!!
 
☂ Just ja, jag har letat lite efter en sjömansklänning till Håkan-spelningen, för det skulle vara fint och ha på sig. Har skymtat en på Monki, men vi får se. Helst skulle det sitta fint med en som är köpt i andra hand. Har någon nått tips eller kanske vill sälja en till mig?
 
☂ Jag har börjat skriva på min magisteruppsats, och nu känner jag verkligen längtan tills den dagen jag är helt färdig. Skulle så gärna vilja berätta om ämnet, men det får vänta lite. 
 
 
 
☂ Har lyssnat på en del isländsk musik de senaste dagarna. Den här är en favorit just nu.

☂ De senaste två dagarna har jag på något vis känt mig lite ynklig och känslig över diverse saker, samt varit otroligt mycket i behov av kramar.  
☂ På onsdag fyller den finaste killen i världen år<3! Har förberett lite inför firandet som sker på onsdag, förstås, men också på lördag.

☂ Våren är äntligen här i Luleå! Det har jag firat och jublat över med en massa promenader och samtidigt lyssnat på bra och peppande podcasts.

 
Det var lite om vad jag haft för mig de senaste dagarna. Hoppas ni får en fin start på veckan!
Puss.
1 kommentar
Lili

Vilka fina bilder! Kul att ha bokat en resa, har dock inga tips på sjömansklänningar men du hittar säkert någon riktigt fint, kanske på Etsy? :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag ska absolut kolla där, tack snälla för tipset!<3
Mariélle